Konferenčné miestnosti
Čo nájdete v Kongresovom centre Hotela MIKADO
V kongresovom centre hotela MIKADO sú k dispozícii rôzne možnosti na realizáciu vašich konferencií, workshopov, seminárov a školení, firemných eventov a prezentácií, obchodných rokovaní, ako aj neformálnych firemných akcií a spoločenských či súkromných podujatí.
Výhodou je, že Kongresové centrum je oddelené od ostatných hotelových priestorov a kompletne vybavené, takže po vstupe doň nájdete všetko, čo by ste na prípravu svojho podujatia mohli potrebovať. Sály sú veľmi prakticky prepojené so zázemím. Organizátori ocenia veľkú variabilitu priestorov, ktoré umožnia splniť rôznorodé požiadavky.
Súčasťou centra je samostatná Kongresová reštaurácia s barom a terasou, ktorá poskytuje občerstvenie a catering na eventy, ale zároveň môže poslúžiť ako miestnosť na akcie ako semináre či obchodné prezentácie. Bezplatné parkovanie na monitorovanom parkovisku.
Aké priestory máte k dispozícii na svoje podujatia?
- Kongresová sála s prirodzeným svetlom a klimatizáciou (160m2) pre max. 170 osôb pri kinosedení;
- Veľkú sálu možno rozdeliť na dve menšie konferenčné sály (kapacita do 45 resp. 80 osôb) s plnohodnotným vybavením a variabilným sedením;
- Executive Lounge pre max. 13 osôb, salónik vhodný na obchodné rokovania, zasadania správnej rady, výberové konania, menšie školenia aj súkromné akcie;
- Kongresová reštaurácia s barom, 2 terasami a svetelným parketom, ktorá sa využíva aj na školenia či prezentácie v menej formálnom prostredí, či spoločenské akcie (kapacita do 80 osôb pri kinosedení);
- Foyer, ktorý prepája kongresovú sálu a kongresovú reštauráciu a využíva sa na občerstvenie počas prestávok formou coffee break alebo obedový bufet;
- Biznis centrum (Business Center), situované na prízemí hotela v lobby, je menší salónik, ktorý poslúži ako rokovacia miestnosť pre 6-7 osôb.
V týchto priestoroch eventový tím Kongresového centra zabezpečí a pripraví všetko podľa požiadaviek, ktoré si s klientom vždy najskôr podrobne prediskutuje.
Potrebné technické vybavenie a služby:
- mikrofóny a moderná audiovizuálna technika
- vysokorýchlostný internet, Wi-Fi v celom Kongresovom centre, konferenčné hovory
- laptop na prezentácie a iné technické vybavenie podľa špecifikácie klienta (videoprojektor, plátno, bezdrôtový mikrofón, TV, laserové ukazovátko…)
- osvetlenie prípadne zatmenie miestnosti (velká sála a jedna malá sála majú prirodzené svetlo)
- tlmočníka, asistenta, zapisovateľa, fotografa na podujatie
- hostesky, obsluhu šatne
- jedlo a občerstvenie počas podujatia (Kongresová reštaurácia Mikado)
Takisto vieme pre organizátorov a účastníkov podujatí zabezpečiť iné doplnkové služby podľa požiadaviek, či už sú to kancelárske služby (vytlačenie dokumentov, fax, prekladateľské, prepisovacie služby) alebo logistické a turistické služby (transfer a odvoz účastníkov, sprievodcovské služby a fakultatívne výlety do okolia).