V médiach o nás napísali

Láska hosťa k hotelu kráča cez žalúdok - Pravda 5/2014

Láska hosťa k hotelu kráča cez žalúdok - Pravda 5/2014
Ako hotely prekonávajú hendikep, že ľudia podceňujú hotelové reštaurácie? Pozvať miestnych na chutné jedlo od Štefana Benďáka a na zaujímavý program považuje riaditeľka Hotela MIKADO v Nitre Anna Labošová za omnoho účinnejšiu reklamu ako drahé bilbordy.

"Hotelová reštaurácia má odjakživa svoj typický nedostatok – že je hotelová. Ľudí odrádza omyl, že je určená len ubytovaným, aj akási predpojatosť. V posledných rokoch sa hotelové reštaurácie usilovali o prekonanie hendikepu."

"Otvorili brány do ulice, inštalovali terasy, zvolili neformálnejší koncept a niektoré lákajú hostí aj štýlom otvorenej kuchyne, tzv. front cooking. Osvedčilo sa. Dnes tam v čase obeda bez rezervácie ťažko objavíte voľný stôl," píšu autorky v článku pre Pravdu, ktorý je o tom, že aj láska k hotelom prechádza cez žalúdok.

V reštaurácii Rouge hotela MIKADO v Nitre spájajú múzy s kulinárstvom už tri roky. „V regióne žije dosť umelcov hodných povšimnutia,“ hovorí o spolupráci s tamojšími hudobníkmi či odevnými tvorcami riaditeľka Anna Labošová. Pozvať miestnych na chutné jedlo od Štefana Benďáka a na zaujímavý program považuje za omnoho účinnejšiu reklamu ako drahé bilbordy. Dobrý chýr sa rýchlo roznesie medzi ľudí…

Celý článok Láska hosťa k hotelu prechádza cez žalúdok si môžete prečítať na portáli Pravda.sk.